Ahad, 16 Mei 2010

salam sejahtera semua...


sudah lama saya tak menulis sebarang post tuk blog nih... tak pe saya akan teruskan penulisan saya mengenai teknologi dan generasi masa kini....

alhamdulillah..syukur kepada Allah...di atas limpah kurnianya..dapat saya meneruskan penulisan ini...

Melihat kepada perkembangan dunia teknologi hari ini amatlah membanggakan kita sebagai umat manusia...yang pada dahulunya..jika dilihat kepada sejarah manusia sangatlah naif pada ketika itu...nmun,pemikiran manusia amatlah cepat perkembangannya seperti mana terciptanya alam ini...Allah mengurniakan akal yg sangat bijak kepada manusia tuk berfikir...berfikir..dan terus berfikir...tuk mencapai kecemerlangan hidup di dunia ini..

Melalui akal manusia yg kreatif inilah terciptanya pelbagai teknologi baru...dan semakin berevolusi dari semasa ke semasa..

Insyaallah, saya akan menceritakan sedikit tentang sistem komputer,computer security, dan network security...diharap,melalui maklumat ini..dapatlah dimanfaatkan....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Template Information




THE GENERATION OF TECHNOLOGY




Popular posts

Mengenai Saya

Foto saya
welcome to my blog... and make sure u follow my blog.. n_n

find this blog..

Blogger templates

Blogger news


( *

S a l a m S e j a h t e r a